24 Ocak 2018 Çarşamba

Kredi Kartı Aidatı İadesi Nasıl Alınır

İl olarak bankanızı müşteri hizmetlerini arayarak kredi kartı kullanım aidatlarınızı geri dönük olarak talep edebilirsiniz. Bankadan bankaya değişmek ile birlikte müşterilerini uğraştırmadan bu ücreti iade ederlerken bazıları ise olumsuz yönde cevap vermektedirler. Ancak bu durumda kartınızı kapatmakla ve banka ile olan ilişiğinizi kesmekle tehdit edebilirsiniz. Bu durumda genellikle bankalar müşterilerini kaybetmemek için ücreti iptal ederler ya da sizinle pazarlık ederler. Bu noktandan sonra iş sizin ikna kabiliyetinize kalmıştır.



Bankanız ise olumsuz cevap verdi ise bankanıza kredi kartı aidatı itiraz dilekçesi yazmanı gerekmektedir. Yalnız bu iki yol ile çözüm bulmak için kredi kartı borçlarınızı düzgün ödeyen biri olmanız gerekmektedir. Eğer bu durumda değil iseniz ise kredi kartı aidatı iadesi dilekçesi örneği ile birlikte Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunarak ilgili bankayı şikayet edebilirsiniz. Tüketici hakem heyetlerinde davalar genellikle 1 ila 3 ay arasında sürmektedir ve sonuçlar yine büyük ihtimalle müşterilerin lehine sonuçlanmaktadır.

Kredi kartı aidat dilekçesi örneği için Tıklayınız...

Kredi kartı aidatları kimlerden talep edilmez? Öğrenci kartınız varsa, elektrik, su, internet gibi faturalar için otomatik ödeme talimatı vermişseniz, ya da bankanızın bireysel emeklilik ya da başka herhangi bir hizmetinden yararlanıyorsanız kredi kartı aidatı ödemeyebilirsiniz.

Bankaların Müşteri Numaraları:

Ziraat Bankası 444 00 00

İş Bankası 444 02 02

Akbank 444 25 25

Yapı-Kredi 444 0 444

Finansbank 444 0 900

Bank Asya 444 1 500

Garanti Bankası 444 0 333

Halkbank 444 0 400

Vakıfbank 444 0 724

Türkiye Finans 444 2 444

Albaraka Türk 444 5 666

TEB 444 0 666

Artikel Terkait